Łączna liczba wyświetleń

sobota, 4 sierpnia 2012

Wakacje,ach wakacje

~ 18
     Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale wyjechałam do cioci a potem do babci, które nie mają kompa. To było straszne.!!! A Wam kochani jak wakacje lecą? Ja już chcę koniec wakacji.! Chcę do szkoły. Nie jestem kujonicą ani jakąś osobą szczególnie przepadającą za szkołą, ale już mi się te wakacje znudziły. Na serio. Kto oglądał wczoraj Harry'ego Pottera? Ja tak.! Zauważyłam, że mam słabość do rudych facetów. Uwielbiam Ruperta Grinta i Adama Hicksa.
Uwielbiam tą bluzkę. Pokazywałam już ją Wam w notce gdzie były pokazane moje ciuchy z New Yorkera. Krótkie spodenki i taka bluzka. Do tego białe paznokcie i bransoletką z Turcji. Głowy nie pokazałam, ponieważ dzisiaj włosy nioe chcą mi się ułożyć. Podoba Wam się moja stylizacja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz