Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 lipca 2012

Kocie Oko

~7         Hejka. 
Jak pewnie zauważyliście tzw.Kocie Oko szturmem podbija świat. Ten  makijaż niesamowicie podkreśla spojrzenie. Wypróbowałam ten sposób. Oczywiście popełniałam kilka błędów. Eyelinerem wyjeżdżałam. Więc specjalnie dla Was naraziłam moje oko. Jesteście mi coś winni ^_^.
Oto focia. Jaki mam kolor oczu? :D 
Oczywiście mój tusz ostatnio trochę szwankuję. Więc trochę zlepia mi rzęsy.Wybiła godzina kupna nowego tuszu. Polecacie coś.? Jak wypróbujecie Kocie Oko wyślijcie zdjęcie na e-mail najładniejsze 5 umieszczę na blogu. :D

 

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze sie nie maluje bo mam dopiero 12 lat a ty z tego o iem to 13 wiec nie wiem czy ie niszczysz sobie twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie maluję się na codzień tylko na jakieś okazje. a to kocie oko to specjalnie na bloga

      Usuń