Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 lipca 2012

Zachód słońca

 Hej! :D 
Wczoraj byłam w kinie z kumpelą 
na filmie pt.:
"Jak urodzić i nie zwariować".
Ciekawy choć trochę zwariowany.
Jedynym minusem było to, że grała tam Jennifer Lopez. Nie lubię jej. Ale wracając do codzienności.\



     Poprosiłam kumpelę, aby zrobiła
mi kilka fotek. Ta pierwsza to 
panorama z mojego okna.
O godzinie 20:18 niebo u mnie 
tak wyglądało. A u Was?
 
                                                                <--------------- Ta fotka to przybliżenie. Jak widzicie
                                                     mam na sobie legginsy z flagą USA. T-shirt z NIKE
                                                    czarne baleriny i kremową torebkę. Tło to moje 
                                                     osiedle. Podoba wam się mój strój?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz