Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 lipca 2012

True Love

   ~9   
 Chciałabym mieć chłopaka. Większość chłopaków, w których byłam lub jestem zakochana ma dziewczynę.
Tyle komedii romantycznych się naoglądałam, tyle romantycznych książek przeczytałam, że naprawdę już marzę,aby mieć chłopaka. Miałam kiedyś chłopaka ale na półtorej tygodnia i nawet na randce nie byliśmy ani nic z tych rzeczy. Jestem trochę nieśmiała. Dlatego mam nadzieję, że w gimnazjum poznam kogoś fajnego. :D A wy macie chłopaka albo też jesteście dziewczynami łaknącymi prawdziwej miłości? Piszcie w koment.  Pozdrowienia :)

1 komentarz:

  1. Kuś i udawaj niedostępną, chłopcy lubią zdobywać :) Jeżeli czujesz się mało pewna siebie, zadbaj o swój wygląd :)

    www.kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń