Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 lipca 2012

Scenki

Hej jak pewnie pamiętacie,wspominałam, że teraz idę do 1 klasy gimnazjum. Teraz chciałam Wam opowiedzieć o tym co kiedyś robiliśmy na polskim w 5 klasie. Otóż,przerabialiśmy mitologię. W któryś dzień nasza polonistka powiedziała, że za 3 tygodnie przedstawimy scenki i przedstawimy po jednym z bogów/bogiń z mitologi greckiej. Ja miałam Atenę. Na szczęście zachorowałam i nie musiałam przedstawiać scenki. Ale mój tata i ja zrobiliśmy tarczę,która miała Atena. Pokaże Wam fotkę, która zrobiłam 15 minut temu. Nie wiem czemu tarcza się jeszcze jest. Mama uparła się, żeby ją zatrzymać. Przepraszam za białe ślady, ale kiedyś wydurniałyśmy się z kumpelą sztucznym śniegiem w sprayu i....poleciało troszkę na tarczę. Aha zrobienie tarczy zajęło około półtorej godziny. Ładna? Wzór wzięłam z perfumów Versace, które mam w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz